NASA Space Apps Challenge anunță înscrierile pentru cea de-a XII-a ediție a hackathonului în România

De Mindcraft Stories 14.09.2023

NASA Space Apps Challenge, organizat în România de ROTSA,Link: rotsa.ro DiFine PRLink: difinepr.com și ClujHub,Link: clujhub.ro se adresează pasionaților de tehnologie, creatori, oameni de știință, designeri și povestitori pentru a colabora și a găsi soluții pentru probleme reale, atât de pe Pământ, cât și din spațiu.

NASA International Space Apps Challenge (Space Apps) este un hackathon internațional pentru programatori, oameni de știință, designeri, povestitori, creatori și specialiști în tehnologie. În timpul hackathonului, echipe din orașe din întreaga lume utilizează datele publice ale NASA și ale altor agenții spațiale pentru a aborda provocări reale din lumea actuală, atât de pe Pământ, cât și din spațiu. Evenimentul este organizat anual și a cooptat până acum peste 220.000 de participanți din peste 185 de țări și teritorii.

Pentru a participa, cei interesați trebuie să se înscrie până la data de 6 octombrie 2023, pe site-ul evenimentului.Link: spaceappschallenge.org Aceștia pot alege să participe la evenimentul organizat în oricare dintre cele cinci orașe, indiferent de locul din România din care provin. Pentru cei sub 18 ani, este necesară înregistrarea de către un părinte sau tutore legal, precum și prezența acestora la eveniment.

Tema acestui an este Explore Open Science Together, iar participanții vor avea de rezolvat 31 de provocări, printre care se numără subiecte precum Artemis II and You!, Be a Space Geologist, Eclipses: Perspective is Everything, Everything Starts with Water, Habitable Exoplanets: Creating Worlds Beyond Our Own, Immersed in the Sounds of Space, Managing Fire: Increasing Community-based Fire Management Opportunities, Mapping Data for Societal Benefit, NASA in Your Neighborhood Ocean Gardens, Open Science Storytelling, Planetary Tourism Office.

Pentru fiecare dintre cele cinci orașe din România, două echipe câștigătoare vor lua parte la competiția globală, unde vor concura cu peste 3.000 de echipe din întreaga lume.

Evenimentul este susținut la nivel internațional de agenții spațiale precum ESA (Agenția Spațială Europeană), Agenția Spațială Braziliană și Agenția Spațială Canadiană. În România, printre partenerii acestei ediții se numără Google, Cloudsoft și AIESEC.

DevTalks România, 10 ani de inovație tehnologică

NASA Space Apps Challenge, cel mai mare hackathon internațional, a lansat înscrierile pentru cea de-a XII-a ediție, care va avea loc în cinci orașe din România și în alte locuri din lume, în weekendul 7-8 octombrie 2023. Evenimentul se va desfășura fizic la București și Cluj-Napoca și online la Timișoara, Iași și Oradea. NASA Space …

Despre Ploi, Râuri, Șuvoaie… O explorare transdisciplinară a apei

Asociația Developing Art lansează proiectul Despre Ploi, Râuri, Șuvoaie…,  o inițiativă artistică și de cercetare desfășurată în trei locații cheie din România: Delta Dunării, Valea Jiului și parcurile Icoanei și Ioanid din București. Dacă ești artist și/sau cercetător emergent, te poți înscrie în proiect între 18 aprilie și 2 mai.

Climate Change Summit Awards premiază cele mai bune soluții pentru provocările climatice

Climate Change Summit, un important eveniment regional dedicat schimbărilor climatice, premiază inovațiile ecologice din Europa Centrală și de Est. Evenimentul se concentrează pe finanțarea soluțiilor din sectoarele energiei, mobilității, construcțiilor, economiei circulare și agriculturii, adresându-se tinerilor sub 30 de ani și întreprinderilor mici și mijlocii.

F-SIDES Cineclub lansează sezonul cu numărul 5 Feelings.zip – O arhivă feministă a sentimentelor

F-SIDES, platforma feministă de film și discuții, a anunțat lansarea celui de-al cincilea sezon în luna aprilie 2024. Denumit „Feelings.zip - O arhivă feministă a sentimentelor”, noul sezon își propune să exploreze și să dezbată emoțiile într-un mod colectiv. Sezonul va prezenta 10 filme selectate și două retrospective, toate realizate de femei și persoane non-binare.