Orange România îmbină inovația și arta într-un show inedit în Piața George Enescu din București3 min read

De Mindcraft Stories 19.05.2022, ultima actualizare: 20.05.2022

Inovația, arta și muzica clasică sunt ingredientele unui spectacol fără limite marca Orange, ce va avea loc în perioada 20-22 mai, în Piața George Enescu din București.

Evenimentul aduce publicului experiențe inedite în rețeaua #1, Orange, certificată de auditori independenți drept cea mai rapidă rețea din România*. Astfel, pasionații de VR și de cultură, dar nu numai, au la dispoziție zona Orange Expo unde pot alege să viziteze, cu ajutorul realității virtuale, Catedrala Notre-Dame din Paris și să descopere acest simbol parizian și emblematic monument de arhitectură gotică așa cum arăta înainte de 2019. În același timp, iubitorii de raliu, pot conduce de la distanță, prin intermediul rețelei 5G, o mașină pe un circuit din Franța.

Totodată, tehnologia și arta vor da viață unui conținut 3D special realizat pentru această inițiativă, cu care spectatorii vor putea interacționa prin intermediul unei instalații video.

Experiența va fi completată de reprezentații artistice stradale, iar în zilele de 20 și 21 mai, Orchestra Simfonică București va susține un concert live de muzică clasică, urmând să interpreteze celebra lucrare ”Anotimpurile” de Antonio Vivaldi.

Intrarea este liberă, publicul fiind așteptat în spațiul dedicat din Piața George Enescu începând cu ora 18:30.

Acest eveniment este modalitatea prin care Orange România sărbătorește alături de clienții săi, dar nu numai, un important pas în istoria sa. În luna septembrie 2021, Orange România a finalizat tranzacția prin care a achiziționat pachetul majoritar de 54% din acțiunile Telekom Romania Communications, redenumită Orange Romania Communications.


*Orange România a fost desemnată cea mai rapidă rețea fixă și cea mai rapidă rețea mobilă conform analizei Ookla® a rezultatelor Speedtest Intelligence® pentru Q3–Q4 2021.

Promo|OPORTUNITĂȚI FĂRĂ LIMITE

„Oamenii își doresc produse sănătoase, din surse sigure și, de preferat, locale.” Interviu cu Mircea Bucur (IT Manager Penny România)

De
Pe o piață extrem de competitivă, Penny România investește în extindere și digitalizare, în brandurile proprii și în parteneriatele cu producători locali, pentru produse proaspete și de calitate
Promo|OPORTUNITĂȚI FĂRĂ LIMITE

Cum se vede tehnologia prin lentila Lensa. Interviu cu Nicoleta Dumitrescu (COO)

De
Lensa este dovada că un brand care pornește în online poate deveni un jucător important și pe piața tradițională. Chiar foarte repede și în ciuda faptului că a existat o pandemie.
Promo|OPORTUNITĂȚI FĂRĂ LIMITE

„Distribuția de mezeluri presupune o abilitate impecabilă de a transmite date.” Interviu cu Răzvan Furtună (Cris-Tim)

De
Cât de importantă este tehnologia pentru un mare producător din domeniul alimentar? Esențială, dacă vrea să evite întârzierile, cu atât mai complicate cu cât e vorba de produse cu termene de valabilitate limitate.
Promo

Samsung Freestyle, primul proiector pe care-l vei pune mereu în bagaje

De
Cu Freestyle, Samsung introduce un nou gadget versatil în arsenalul nomazilor digitali.