Orange România îmbină inovația și arta într-un show inedit în Piața George Enescu din București3 min read

De Mindcraft Stories 19.05.2022, ultima actualizare: 20.05.2022

Inovația, arta și muzica clasică sunt ingredientele unui spectacol fără limite marca Orange, ce va avea loc în perioada 20-22 mai, în Piața George Enescu din București.

Evenimentul aduce publicului experiențe inedite în rețeaua #1, Orange, certificată de auditori independenți drept cea mai rapidă rețea din România*. Astfel, pasionații de VR și de cultură, dar nu numai, au la dispoziție zona Orange Expo unde pot alege să viziteze, cu ajutorul realității virtuale, Catedrala Notre-Dame din Paris și să descopere acest simbol parizian și emblematic monument de arhitectură gotică așa cum arăta înainte de 2019. În același timp, iubitorii de raliu, pot conduce de la distanță, prin intermediul rețelei 5G, o mașină pe un circuit din Franța.

Totodată, tehnologia și arta vor da viață unui conținut 3D special realizat pentru această inițiativă, cu care spectatorii vor putea interacționa prin intermediul unei instalații video.

Experiența va fi completată de reprezentații artistice stradale, iar în zilele de 20 și 21 mai, Orchestra Simfonică București va susține un concert live de muzică clasică, urmând să interpreteze celebra lucrare ”Anotimpurile” de Antonio Vivaldi.

Intrarea este liberă, publicul fiind așteptat în spațiul dedicat din Piața George Enescu începând cu ora 18:30.

Acest eveniment este modalitatea prin care Orange România sărbătorește alături de clienții săi, dar nu numai, un important pas în istoria sa. În luna septembrie 2021, Orange România a finalizat tranzacția prin care a achiziționat pachetul majoritar de 54% din acțiunile Telekom Romania Communications, redenumită Orange Romania Communications.


*Orange România a fost desemnată cea mai rapidă rețea fixă și cea mai rapidă rețea mobilă conform analizei Ookla® a rezultatelor Speedtest Intelligence® pentru Q3–Q4 2021.

Promo

Succesul unei companii începe cu bunăstarea angajaților săi

De
Astăzi, siguranța la job înseamnă mai mult decât protecție fizică. Siguranța emoțională a angajaților este esențială pentru succes, iar liderii au un rol cheie în a o susține.
Promo

Mindcraft Academy 

De
Mindcraft Academy este un program dezvoltat de către Fundația Friends For Friends, inițiat și finanțat de BRD Groupe Société Générale, care are ca scop crearea unui dialog consistent și constructiv cu tinerii studenți din România. Programul se bazează pe trei piloni: cercetarea Student în România, evenimentele din Hub-urile BRD și evenimentele Leadership Academy.
Promo

Peste 1.000 de români la Caravana Misiunii UE privind Cancerul

De
Caravana „Fii atentă, România” a Misiunii Uniunii Europene privind Cancerul s-a încheiat în România pe data de 7 septembrie cu un succes la înălțimea așteptărilor.
Promo

Misiune anti-cancer: caravana “Fii atentă, România!”

De
Cancerul nu mai este – azi – o condamnare la moarte. Țările cu acces la cercetările de ultimă oră și la noile politici de sănătate obțin din ce în ce mai multe succese în lupta cu el. Ca membră a Uniunii Europene, România se numără printre ele, având acces la strategii de prevenție, metode de diagnosticare și tratamente de ultimă oră.